今個禮拜,,,刀冇咩心機打日記,,,因為我比個人迷住左l。o
好似d 屎 一樣"
嘻嘻、我同"我既"子恆,,,恩愛左一個禮拜了。
佢係我嫁l。O))姊妹!!!嘻嘻
牙ya*係會比佢氹死嫁~
其實呢,,,果日我真係好累,,,想借個位來坐下咋
真係冇咩嫁w。o..吊!!!早知係甘,,,一早借位na...哈。
嘻嘻、送左個月餅你過"中秋"丫,,子恆
唉!!!本應雷到你買比我嫁na,,點知自己吾生性
食到吾想食=)"
尋日呢,,,本來睇戲嫁,,點知出mk,,即刻吾想睇l。o
2點去食早餐 =)" 哈 哈
行行坐坐,,,嘻嘻嘻、
其實,,,你對我又真係幾lunn好
牙~~~~~~~
真係好lunn鍾意你l。o"