|
 今朝起身,,,完全係開吾到隻眼=)"
累到痴線!!!
尋日同To子恆個lunn樣,,玩到癲左
6點幾,,出左mk,,肚餓:;,,,食面。
終於刀到你吾想食野了,,,嘻嘻、
行左陣,,,就坐底左了
癲癲癲癲癲..喪喪喪喪喪..癲癲喪喪左好耐
咩我",,,咩我。嘻嘻_ _ __
桃桃,,你對我真係好~
送我返屋企...]]吊你癮[[
完全錯曬...點解我同你好似..錯左角色甘既~
返到屋企,,,食左個面,,,走左去訓*
甘就攪到自己今日甘>"<
傻gap gap甘...今日黑色星期五丫,,
所以陳嘉敏,,,喪燥底
晏晝食左個不知所謂既飯...
上COC果陣,,,又喪食野!!!
放學,,,同牙豬係屋企樓下;;傾心事;;
其實刀只係我一d既不滿*
嚇傻左牙豬了...噢~~
8點幾返到PoPo到,,,今天不回家"
發脾氣牙<<<
牙,,,桃桃醉了!!!!!!!!

多謝...桃哥哥"
|