好累丫!!! - Man__ToO - QOOZA BLOG 網上日誌
〝||肥妹&肥仔***~
Man__ToO
You know how it feels to be loved.
Let others feel it too.


Man man man*
To to to to to to to
等待"蝦子餅。
mankiii
暱稱: Tze*man..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-16
hea住過。
2007-09-07
明天要〞上學
2007-08-30
文章分類
全部 (206)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 4873
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
  
2006 年 10 月 15 日  星期日 晴天

                                        

             

                                         

          

                    

                       

                                                                                 

           

                                             

                                                                

                                        

牙!!!!!!!今日好累丫*

返學校...成立...St.John  w。o))

吾多吾小,,,刀開心既~

本身返0900...0930 sinn返到。

hahahaa*re 到 11點半 ,,, 食飯

哈 哈 哈,,,得牙。今日係開心野來既

不過,,,累既~堅累、

放左學,,同桃桃過左奧運

吹左陣水,,佢就走左了

唉*吾記得拎"鎖匙"

同個,,石蕉叔叔..吹左成個鐘水

唉!!!!!!!!

有個傻仔雷我去]]扑野[[

香港人,,,壓力真大...傻嫁,,,傻嫁,,傻嫁

同桃桃 傾電話中。oo

       

                                  

                刊登時間︰2006-10-15 12:49 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                    

                            






訪客留言 (返回 mankiii 的日誌)


Ray0609 於 2006-10-16 11:29 PM 發表:
妹...~~哥黎留言呀~~

最近好嗎!?...

何時再出黎玩玩唷~?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]