|
 尋日放左自己一日,,今日到學校放...嘻嘻嘻嘻嘻、
唉*生病了!!!
今朝諗住買野,,,煲粥自己食,,點知"去左Dady Fine到
買左個飽,,hahahaa
嘩~~返到屋企,,,冇水 =)"
好彩,,最尾刀沖到涼。
差吾多3點出去...有d事,,困擾著!!!
嘩!!!!!!!!!!!!子恆你做咩累到甘牙
真係"心痛"死了...
諗住整電話,,,嘩!!多人到甘既=)"
嘻、去食水餃,,點解人地次次想食水餃果陣
你刀會飽到想嘔既~你歧視我
嘻嘻嘻..哈哈
行左陣,,又去整電話...噢!!!
只是看看,,,也要$120,,,真是負擔不起了
走到花園街,,打算買裙子"怎也看不上
哎~~~~~~~~~~~~之後l。o..
比人當老襯甘點左去"新之城"
燥左〞吊...
咬指甲l。o,,,哎也,,咬左嫁na*哈哈、
百香果紅茶...
去左MJ買【花糖】
慢慢甘行返來,,,係樓下個公園到,,,
同子恆傾左陣計,,,就返去PoPo道食飯了。
今日9點返到去!!!
今天真的辛苦,,,子恆你了
對不起,,,我不懂把...脾氣收起來。
|