今日...系屋企等一個人電話。
飲左d酒..同牙多通了3小時電話、
食左好大碗飯...因為大家刀說我消瘦了
牙多話玩yoga要扮樹...哈哈*
之後同mama去放Cc...換左隻爹利..
本來諗住換西C...不過有人換了送給他
回到家..上網..直到現在!!
幸運中途趙師傅出現了
今夜..別人生日..他外出了。
寂寞時..誰伴我過!
我還堅強嗎?