sorry啊!!我依排太長野做,,搞到冇寫日記,,>.<
唉,,今日勁勁勁勁勁勁勁勁黑囉!!>_<媽媽呀,,
我返上課室,,行樓梯時,,嗚嗚嗚........諗野諗到
太入神,,呀,,慘叫一聲,,撞親個頭,,<>< ><>
到P.E.堂時,,打排球喎!!打左一野,,個排球一
野返轉頭,,打左落去我個頭,,=.=,,變態嫁!!
小息完左,,圖書館管理員係時侯返上課室時,,
唉呀,,成個趺左落地下,,仲要成個頭撞左落
桌腳到,,搞到左眼個邊舊骨勁痛,,and then
兩隻手既手碗位,,瘀左,,左腳就瘀左,,而右腳
就傷左,,嗚嗚嗚,,,,,今日係咁到啦,,依家爆頭痛
所以係咁多,,88,,聽日睇下有冇好轉,,<><
|