前日無聊去左剪髮..剪完之後好後悔...唉 -.-" 早知就唔鬼剪na, 新年前剪仲要特別貴.. 雖然d朋友話個頭冇咩野, 但係e家每次照鏡都覺得好薯仔..xD
尋日放工同呀媽去左買洗衣機同油壓椅.. 咁買一買就冇左三千幾蚊.. a_a" 食完飯同fd行街.. 比人挑起左我既購物慾.. 最終係K2同埋Indu買左3件衫, 又冇左7百蚊.. 今日月d錢真係洗多勁快.. 天呀..xDDD
星期六做GYM + 星期日打波... 我既靈魂好似已經同個軀殼分開左咁...xD 真係好累... 訓左2個鐘都無就要返工.. 真係想死... 係咪我已經老na..? 再唔能夠好似以前咁精力旺盛呢... /.\