好了!
說完之前的心事後,說1下H1N1{也就是豬流感}.
我是1個1播特別新聞佈道就會張的人!
因為《特別新聞佈道》就是會播1些不好的事.
例如:流感,沙士......總之就是天災人禍!
極之不喜歡這種氣氛.
↑我很困難地寫出書面語來!
今日同隔離輪舍去打羽毛球,
早知就唔應承同佢哋去la!
勁boring....
1係就細我勁多,
1係就大我勁多,仲要係全男班
oh my !
差唔多全世界都知我屎波la!!
唉......
啱啱先知同停課無緣
姐係要番學na!
慘Ing..