@@..幾日無up添,, 八月開始返工喇..不過我應該仲free過消防員.. 哈哈..因為,,我淨係返星期日、一、四同五,一個星期返四日炸,, GOOD,,我要買袋呀,,我想買個隻白色既Gucci,,但丫仁又話老=3= 搞到呢家唔知買咩好呀..