Welcome!
 
 
 
 
 
 
 
 
manman25
暱稱: MAN*`
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台北
三間靚書店
做工......
迷你相機~
灰色的天
文章分類
全部 (369)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 369
留言總數: 250
今日人氣: 4
累積人氣: 6580
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天



做乜都好,最緊要係上進心! 分類: 未分類

最近覺得開竅了!
覺得如果再渾渾噩噩咁過落去係唔掂既,
我決定要改變!哈!

   要點呢???
1.唔可以再乜都無所謂...
2.成績...(升)
3.努力做好每件事*
4.>>>>>>
5.>>>>>>

呵呵呵..
不過有D都係唔講得既.KA!^
唉.真係好悶呢!

唔係好悶就係好多野做`><
都唔知個performan 點喎..
死!我出去講牙?不是吧!?
死死死死死!

maths 要form test.
buds 要小測.
eng friday 要 dict*

嗚嗚..SOS!
who can help me 呀?

重有哩!!!*
下年既事!我上學期考16*/200
我下學期必須考到6*/200
先可以入到C班呀!

if 想入B班的話...
機會率幾乎係0呀!
因為...我依家係16*/200
B班?要考到頭十名才ok

so...

其實入到C班都好好架喇!
希望可以..!^^
曾詠敏要加油!奸爸爹!

 
 
 
 
發表時間:2008-04-12 09:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]