尼幾日要考試呀...
考聆聽果D...and 口試,
仲岩岩先完左周會~
今日考左eng啦!
重差pth同中文...
好彩考左eng姐,
鬆一口氣 lu`
唉..考試真係要加油囉~
如果想同秋一班的話..><
不過冇可能的,,
哈哈..成績追唔上的....
唔知why:
好期待一天來臨呀^^
但同樣挺怕完結...
(( `自己都唔知自己想講咩...
唉~,,, 今日激死!!!
計數機明明訂左的...
但係佢話咩冇比錢喎~
下...我明明同袁去左比錢的*
搞到要再睇吓...
不過會有我吧!?
而且我的確交了...><"
如果冇我係咪要再比過錢?
算,唔理佢~
呵~放學時see到woo
重有炎xx同一個男仔..
佢地講野勁大聲呀,
happy today^^