Welcome!
 
 
 
 
 
 
 
 
manman25
暱稱: MAN*`
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台北
三間靚書店
做工......
迷你相機~
灰色的天
文章分類
全部 (369)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 369
留言總數: 250
今日人氣: 11
累積人氣: 6636
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天



嘴+嘴=kiss?! 分類: 未分類

*今日見到有人結婚...哈哈!
   佢地會天長地久架可!?

今日係星期六...
冇咩好講><
講番星期五啦!...

果日一早起身,
就番school`
嘻嘻~

之後竟然見到秋同君bor.
佢地話就快遲到....
所以行快咗~.~

見到白馬^,^
重有一個人既...
      不過....

可惜袁唔係到...><
你地知唔知呀...?
哈哈^^

第一堂數學,
去黑馬既課室=.=
見到袁姐^^........
(  唔知why...袁話我打黑馬主意=0="
   傻既...冇可能呀~><...                      )

之後中文,
默左書啦...^^
冇朗誦喎~嘻嘻...

CL*
部電腦short左呀....
放學先去library做番啦~
.......二樓^^

lH睇ETV....*
吸毒???

lunch同平時一樣
番離果時楚定定"
傾計^.^

傾左好耐之後....
我地見到大隻佬.
嘻嘻^^

佢竟然重同D女仔影相喎`
我叫袁過去...
跟住重想問袁嬲唔嬲,

點知袁話:X毛總X理 呀!
跟住我就睇下啦...
點知係真咖=..=

英文 做聆聽喔*
之後GAP
Miss扯題扯好遠><

周會出左題囉...
到佈景...唉~我呀!!!><"
袁做服飾...幾好呀...
人多,小野做...

我等左好耐先等到完左璧佈...
依+....唉~
唔知要做咩呢?...><

放學想走人啦!library~^^
秋過咗黎我地班,,
傾左幾句之後見到有X人

跟住我同秋講咗句:
快D叫袁嘉麗出黎呀!
跟住就衝咗去叫袁~

我去叫袁:
快D出黎呀!快D呀!
袁出黎見到佢即刻講咗句:

呸! (口語化D)
不過可能俾佢聽到呀!
.......死!

知唔知why袁話呸?
哈哈!
袁同佢空氣中嘴對嘴

哈哈哈哈哈!!!
我當佢地kiss過咖啦!
呵呵

之後我去左樓下針水,
袁就同秋就去左問人,
$$$$$$$$$

上番離見到總X理同大一
我冇過去.
但係系果到我見到L喎~
唔知袁去咗邊....

我本來唔知係佢既...
但係俾我見到佢側面,
所以...嘻嘻^^

我see下佢地去咗邊先...
二樓唔見佢地....
唉~去左邊到呀!!!

跟住我見到袁同秋上離...
扮下野先....^^
我拉袁去L後面,

扮問:星期一第一堂上咩?
   袁:中史
我問:咩話?
   袁:中史呀!!

之後再去多次果到....
但係佢地已經走咗~
下....唔通係俾我嚇走ge?

之後真係走啦!
去library做做做!
CL*呀^^

 
 
 
 
發表時間:2007-12-01 10:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]