*今日見到有人結婚...哈哈!
佢地會天長地久架可!?
今日係星期六...
冇咩好講><
講番星期五啦!...
果日一早起身,
就番school`
嘻嘻
~
之後竟然見到秋同君bor.
佢地話就快遲到....
所以行快咗~.~
見到白馬^,^
重有一個人既...
不過....
可惜袁唔係到...><
你地知唔知呀...?
哈哈^^
第一堂數學,
去黑馬既課室=.=
見到袁姐^^........
( 唔知why...袁話我打黑馬主意=0="
傻既...冇可能呀~><... )
之後中文,
默左書啦...^^
冇朗誦喎~嘻嘻...
CL*
部電腦short左呀....
放學先去library做番啦~
.......二樓^^
lH睇ETV....*
吸毒???
lunch同平時一樣
番離果時楚定定"
傾計^.^
傾左好耐之後....
我地見到大隻佬.
嘻嘻^^
佢竟然重同D女仔影相喎`
我叫袁過去...
跟住重想問袁嬲唔嬲,
點知袁話:X毛總X理 呀!
跟住我就睇下啦...
點知係真咖=..=
英文 做聆聽喔*
之後GAP
Miss扯題扯好遠><
周會出左題囉...
到佈景...唉~我呀!!!><"
袁做服飾...幾好呀...
人多,小野做...
我等左好耐先等到完左璧佈...
依+....唉~
唔知要做咩呢?...><
放學想走人啦!library~^^
秋過咗黎我地班,,
傾左幾句之後見到有X人
跟住我同秋講咗句:
快D叫袁嘉麗出黎呀!
跟住就衝咗去叫袁~
我去叫袁:
快D出黎呀!快D呀!
袁出黎見到佢即刻講咗句:
呸! (口語化D)
不過可能俾佢聽到呀!
.......死!
知唔知why袁話呸?
哈哈!
袁同佢空氣中嘴對嘴
哈哈哈哈哈!!!
我當佢地kiss過咖啦!
呵呵
之後我去左樓下針水,
袁就同秋就去左問人,
$$$$$$$$$
上番離見到總X理同大一
我冇過去.
但係系果到我見到L喎~
唔知袁去咗邊....
我本來唔知係佢既...
但係俾我見到佢側面,
所以...嘻嘻^^
我see下佢地去咗邊先...
二樓唔見佢地....
唉~去左邊到呀!!!
跟住我見到袁同秋上離...
扮下野先....^^
我拉袁去L後面,
扮問:星期一第一堂上咩?
袁:中史
我問:咩話?
袁:中史呀!!
之後再去多次果到....
但係佢地已經走咗~
下....唔通係俾我嚇走ge
?
之後真係走啦!
去library做做做!
CL*呀^^