早上番學又遲左DD....
比我c到X呀(←袁's有緣人)!
激動得濟......
自己撞親自己舊患~><
Chin,,
我係度發白日夢
~
個心飛左去九千里外.....
Pth~
要SCJ form test.
還ok吧?
時間跳一跳,,,,
就lunch lo~
袁話佢要背書.
1:00番到呀!
so我同袁等埋Chau就go啦...
go go下c到白馬喎`
我本來想跟住佢地ge,
但係我撞到個男仔既X ar`
袁講番比我知~.~
早知就i多陣
school....
又see大一*,
我地都係楚四人位呀~
Chau話佢地c過尼.
........
在see Chau^^
二世*都係度?
then~
c到"總管理"*
講笑的吧!?
原來係真的...><"
上去時.
又see袁's有緣人..
再尼多個白馬!....
上到去....
oh my god~
Chau*話c到佢隔離果個人...
怎麼今日同男仔特別"友"緣!
時間再跳一跳,,,,
lH lu~
do工作紙....
放學去交錢,
see 袁's 姐^^
then 斟水...
斟水....又來!?
我超cup誇張...
本來我直行的,
但see到二世*~~
我又360℃轉圈..><
我轉番去袁那邊~^^
上去又c"library王子"*
我係45℃向上望的^^
佢都係3C的
then maths輔`
跟住就go home了...
聽日著冬季^^
特特特特特別日子,
二世*同一世*同"library王子"*
加油吧
佢地同一班的^^
希望聽日happy吧`
Good bye^^...
聽日再write啦`!