真是個悲傷的日子。
中二以後1A便沒有可能再同一班了!
因為有些厲害的同學都升到其他班去了,
而我只可以......
今年過得真快哦!
記得這年發生了很多事......
例如:PE堂的中標事件、
閱讀學會的恐怖貞子......
其間我們也有和老師談天,
好開心呢!!^^
真希望可外再一起玩,
但是現在離中二還剩下多少天?
一日、兩日?
五隻手指都數得完哎!~
不過1A不管怎樣也是我的1A!^^
============================================================
今日.........
今日早上Chau又見暈
後尾先冇事~
好彩咋`^^
上去301之後,
Miss莊話佢系出年唔會系依間學校,
可能佢今年係最後一年教我地~
好唔捨得><
(佢重比麥提莎我地~Thxx~)
ting又好似要轉校>3<"
黃sir又唔教中二喎`
唔知第時會點=.='''
去hall社際常識問答比賽,
Brilliance輸咗~
冠軍係智社,
跟住係顯社...
明社再德社*~
比完賽去課室傾BBQ既事,
定左系7月18,
喏好可以同Tracy慶祝埋生日喔!!^^
之後袁去了小提琴,
冇野做DO lor~
同Chau*傾偈^^
Yeahh~
今日又好happy咁過!
希望可以日日同1A一齊啦~