平安夜快樂!今日係平安夜,我同璐璐決定要出街街,嘻^^~
食完飯,就做功課~做到兩點,就著衫著褲,凖備出門la..但係用咗一粒鐘,先至換好衫衫褲褲=.="出門時,媽媽重俾咗佢嘅電話我袋住~出門la,我貪方便所以冇著襪ar...
出門,,行咗好耐,就到school la,隻腳好痛ar...行行下,終於到海麗商場。但係隻腳超痛ar!`於是我就去洗手間隨鞋,而且重用紙巾包住隻腳,ka..雖然已經冇咁痛,但係都係好痛ar`
行行下又好口渴,去買促動,5元咋`買咗兩支~經過元洲商場,我就帶璐璐睇裙,璐璐著住嗰條裙又去那間商店ar``
之後就去咗「好好味」零食店買零食,買咗二排香芋奶糖、一排香芋奶片、兩包棒棒糖(有一包送我妹食ga~),我同我妹一路行一路食棒棒糖,爆到成個嘴五顏六色,好多藍色ar~璐璐也是吔~
走時經過小學,好懷念小學ar`不知以前小學的同學怎樣呢?好掛住六年級D日子~唉`
跟住又行咗一陣,見到有麥當勞,於是我請璐璐去食麥當當la..本來我叫璐璐買脆香雞餐,但係佢又買咗麥樂雞餐-.-原來佢同嗰個人講咗「麥香雞餐」,嗰個人又話冇依個餐,所以就買咗麥樂雞餐,不過麥樂雞都幾好味ga~ka..
食完都六點~跟住去到屈神屎買咗朱古力,,ka ka~
今日平安夜好happy~晚飯係蝦,good`平安夜果然係唔同D ar`~希望各位都一樣咁開心la..
