| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 12 日 星期日  |
逛逛街街......  |
分類: 未分類 |
我今日好遲先起床啊!所以一起床就食lunch,lunch是炒飯,好好味唷~
爸&媽食完lunch之後,就去了逛街街la...而我、妹妹和弟弟則在家吃包包和睇神雕俠侶!我們玩得很開心哩!當他們累了,,就輪到我寫blog,嘻!也就是現在~寫咗好耐,於是我便關機,給電腦休息一下`~
...................................
不久後,他們回來啦!媽媽買了豆腐花,熱熱的,軟軟的,好好味~而且滑滑的,XDD~跟住又有草莓乳酪,好好味~十五蚊兩排,好衹呀~
快睡覺時,想開開電腦玩玩,點知部電腦壞咗~開唔到@@~本來今日都幾happy,,但因此而黑仔~Unhappy><~~
|
| 發表時間:2006-12-22 01:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | ... | 369 | »
|