| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| 悶悶不樂...只想回家 |
分類: 未分類 |
今日又冇野做啦...好想死牙....上網又咁K慢..玩野牙...
成日想上既網都上唔到..去食啦-.-
咁耐先過左一個星期..太慢啦..
上年同大哥仲過得快..
今年..唉.......
同二哥wor....
打邊爐...唉...食完之後肚痛!!
london唱k?!唉..都仲未唱tim
打藍球?! 唉...cancel左..
唉...乜野都未做過...太悶太悶太悶啦....
番學校上網又唔得..佢地兩條友又係咁扮病..
唉...小小病真鬼殺咁嘈..
頂..兩隻手子都勁痛牙..
痛到你老母都唔認得牙..頂
成日留血= =食既咩...
愛回家 - 古巨基 我正在練的歌:
勤力過 捱罵過 如做錯
誰又會原諒我 懷念家中被窩
想去躲 這麼吃力 求甚麼
投入過 麻木過
磨練過 沉悶過 疲累過
其實我進取麼
時間從未敢蹉跎
賺到幾多
賺到的只是你
能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦
活著有你多好
多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有你多好
一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛
有人祈求我歸家 來互抱
唯獨你 明白我
成就過 誰若說 容易過
曾受了氣幾多
能聽我解釋因何在這被窩
賺到的只是你
能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎
平日有你縱壞已忘記辛苦
活著有你多好
多麼渺小都變寶
躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有你多好
一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛
有人祈求我歸家
自問已經得到
得到你比一切好
躺在平靜被舖上望浮雲在過路
回到家中便有你多好
張開兩臂的鼓舞
沾濕我眼睛
眼前繁華有幾好 來互抱
|
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 我有快樂嗎?! |
分類: 未分類 |
其實我有樣野真係唔明..
咩野叫快樂...
點先可以快樂...
唔通我真係一樣野都幫唔到?!
其實我應唔應該改下自己?!
我有d咩唔岩呀
half term係relax架啦..
有時幫洗野就話我冇做過野..
唉...我真係唔想再做人
有時開心都係幾分鍾..
我成日悲哀..
係咪因為我太煩呢?!
係咪因為我既對白太直接呢?!
係咪因為我太串呢?!
係咪因為我既age唔同呢?!
真係好能煩呀....
唔想再做人呀..
想食死自己就驚...
乜都驚...做人有乜能用呀
成人比人話..
個個人都唔相信我
你地想我點呀...
我真係停唔到自己既對白牙..
學校個陣...
又係勁小人同我玩..
又乜能野呀...
我真係唔明點可以有朋友牙..
乜subject都廢...
sport又做唔到...
同人傾計個陣聽得明..
但係又唔知點回應..
好能煩牙..
家下我日日都好悲哀..
好單...
成日自己留係屋到..
個個都番哂學..
全日都係到無聊..
真係想搵d野做牙..
仆佢個街牙 |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 唉~ |
分類: 未分類 |
頂咩...岩岩midnight打完邊爐...之後食左d crisps...食完之後...
番到屋企個口嚨勁hurt...口嚨hurt又番黎啦= =
有冇攪錯架....本來冇事架啦...
家下仲有d肚hurt...
我知啦...
因為頭先食食下個陣
食左一舊雞肉which not reli cooked..
死啦..唔知係咪中左毒呢..
oh my god....有d驚tim
冇中毒應該係d肚風啦...
唉...好鬼死悶..
10月30日先去Stain最出名既公園FortPark!!
去到之後一定要玩過山車..洗衣機...正呀!!
依家先26號..有排啦..唉>.<
死啦...仲有幾樣homework未做tim^-^
Science啦..English(讀書)啦..冇lu
唔好依為好小呀...事實上係勁多
多到牙媽都唔應得呀!.!
講番頭先打邊爐真係ok開心
ricky(我牙哥)個朋友係到勁攪gag
d gag廢到你牙..想死呀
唉...唔好提佢啦
ricky有位同學叫Kelvin
佢超級好人..drive 掃把佬..
哇..勁牙..佢成日同我好好
成日都幫我!.!^-^
佢住係我地付近...
上次佢送我地番屋企個陣..
佢drift左入條小路..
條小路勁多個灣..
佢係咁轉呀轉呀..
轉到我撞到ricky朋友nicky個頭
不過撞到佢個頭都直得架..
因為第一次坐車玩drift...
真係想玩多次..
nicky佢個人好唔kurn囉..
不過如果我係佢同學..佢會對我好好多
依家因為我係ricky個細佬..
佢對我勁串...講野個陣
"點牙..."
一係就唔彩我..一係就走左去..
唉... |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 唉!! |
分類: 未分類 |
第一次自己係間屋到自己住..仲要係可以玩到勁耐..正
岩岩睇完不能說的secret(中文)..勁感動囉
唉..好想約舊同學出去london
但係唔得...唔比
個個舊同學都係女仔...
哇哈哈哈哈
真係想快d senior..
咁就可以出街..
屎既咩....
依個half - term
都唔知做乜好....
勁小homework囉...
數學個方面又最勁..
乜野都唔洗做..
勁悶!!
希望快d搵到野做啦!! |
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| just a boring day |
分類: 未分類 |
Dont know wat to do
Dont know wat to say
Dont know wat is love
Dont know wat is friend
Dont know wat is show off
Just know wat is hate and bored |
|