今日我好早起身番學校拎新書 見到潘同銦
由第一眼見到d新書,, 我就知我一定要比心機去讀書啦 好驚呀,,見到phy呀,,chem,,個d都唔知咩野黎 我對佢地好陌生 唔知自己係黎緊既lee一年可唔可以去"搞掂"佢地呢?! 我估要為自己定立一個目標先得! 我既目標係"會認真咁去上每一堂 好認真咁去應負每一個quiz 唔可以比自己有後悔的機會" 希望我做得到!
原來愛一個人係唔會想對方受到任何的傷害 包括為自己擔心,,去傷心 但自己一個人咁去面對面前lee個咁大既難關,,又係咪真係最好既辦法呢?!