| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 9 日 星期日  |

| 唔想上F.2 |
1B仲有2日返學日咋...
好唔想走呀...
我好唔捨得呀..
我哋一齊俾人鬧過..
一齊俾人讚過...
一齊努力過...
我哋之前為咗班舞成日鬧交...
我哋都係想跳得好姐...
我哋又為咗班舞4點起身...
雖然得4個起到..不過我哋都好早返唻練..
我哋又因為班舞..去卜竹室...
卜咗8個鐘..用牙554蚊牙!!
我哋有好多人都因為班舞搭的士.
記得初賽嗰陣..1B GE人幫我哋打氣..
雖然跳得唔好..但係我覺得係最好GA啦!!!
我哋個個都為咗班舞而努力...
最後我哋都有好GE結果..
MISS KWONG雖然有時會鬧人
不過佢都係為我哋好姐..
之後我哋就會散晒..
每班都有我哋GE同學仔..
佢哋會因為自己班而努力..
而唔係之前GE 1B班..
我真係好唔想走牙..
雖然我哋女仔成日同男仔鬧交...
不過我哋都係玩吓姐..
咁都好..親晒我哋1B班低B GE風格...
CHERRY:雖然我哋成日鬧交..不過我哋始終都係好朋友!!
提子:你跳舞好勁呀..珍惜呀刁呀!FD4EVER**
晴晴:雖然我成日串你..其實你幾好人..
THERESA:你係個大好人**
SIUYAN:你永遠是我的愛人唷!!知MA??!!
潘B:你個頭好得意呀!!
呀阮:我哋係好朋友..你屋企好好玩呀!
曈曈:細細粒...你唔好放棄呀!!
SNOW文:你讀書好勁呀!!加油..
楹塋:你講野好搞笑...好朋友呀!!
譚詩雅:上F.2之後都要同我返學呀,我哋係好朋友唻GA MA..
SULY:記住借多D書俾我睇呀..
燕燕:你寫字好令呀!!
GAN仔:你好搞笑..我都唔知你原來跳舞咁勁GA..
FERGUS:雖然你就肥咗D..不過你有時都幾好人..教我MATHS..
LEMON:你跳舞都幾好..又教我MATHS..
何加明:你係講野最搞笑嗰個...MATHS又勁..
何頌賢:你雖然脾氣大咗D..不過你係1B男仔跳舞最勁嗰個!!
呀刁:你樣樣都好勁..對提子好D!!
OCEAN:你都幾好..不過有時幾扮野..
大牛龜:你好有錢= =''好朋友...
好啦...差唔多啦...
總之一句講晒..
我愛1B FOREVER!!
|
| 刊登時間︰2006-07-09 12:56 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 80 | »
|