今日超無奈,朝早約左提子食早餐,搭van仔上去..
果個van仔呀叔係度同d人吹水,搞到勁耐都未開車..
搞我遲到,返到學校,戴左隻碟聽歌,無啦啦ms kwong入左黎..
即刻熄左佢,跟住無啦啦落大雨,跟住cherry要我去德愛門口接佢..
我采佢都傻,咁我就叫左大牛龜接佢,搞到lemon同gan仔同埋佢一齊去..
lemon行行下去走返黎,超冇雷氣,搞到cherry超耐先返到黎..
我地笑左幾次,跟住我地跳左一陣就玩估歌仔..
超低能,然後cherry發脾氣,話我地唔練舞,但係我地無理佢繼續玩..
跟住ms kwong入左黎,cherry就好大聲講唔係估歌係咩..
咁我就同提子超火,跳左陣等ms kwong走左,cherry話回復原形..
跟住我同提子超嬲,我地就話如果佢有份玩就一定唔會咁講,之後睛睛幫cherry..
我地話睛睛見風轉陀,接著,我地諗住去呀阮屋企,撇甩佢地,跟住cherry同睛睛走先..
然後我地走左先,又落超大雨,其實係爆大雨,佢地兩個冇帶傘,我地就傘埋佢..
我係唔係好好人呢??點知d傘冇用,我對鞋濕哂,因為係布鞋,然後d人玩野踩落d水到..
搞到我成隻腳濕哂,把傘又爛埋,搞到我成身濕哂,好似沖涼咁,跟住去左m記坐..
我買完野食之後,食食下野,有人無啦啦係咁掐我,原來係雷文,超無奈..
我,提子同cherry去左買拖鞋,上到去呀阮屋企,我係度玩,玩到6點走左lu~
返到屋企俾老豆打,超痛>.<
|