| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 19 日 星期三  |

| 班會旅行日 |
今日班會旅行,
約左九點鐘等,
Cherry九點幾先到=.=
去到佢又話要搭的士
但係起碼都要10蚊搭的士,
但係搭巴士去淨係要4,7$,
跟住我哋全部人上晒車,
佢又要我哋全部人落車,
佢都傻既,
咁無理由要我哋全班人就佢幾個人加嘛!
佢哋已經去到果時又打過黎,
又話:我哋唔會幫我擺爐架,
我哋無咁既義務!
我哋咪好無奈囉~
跟住去到佢哋又話去燒野食又無乜野食架啦!
之後又話:燒炭呀?
跟住燒野食果陣好好玩,
過左一陣
我食左兩條腸同一隻雞翼,
就去踩單車Lu~
跟住我同提子同晴晴,
我哋租果D一個人坐,
兩個人踩既單車,
仲有賬蓬添~!!
跟住D人仲話我踩得好勁添!!
跟住接倒電話話佢哋去左撐艇撐到海中心唔識撐返返黎,
要叫拖船拖返佢哋返黎!!
完左之後,
我哋又去左睇戲,
睇魔法保姆密非,
真係超好睇呀!!
去果時諗住買KFC,
點知又撞倒排骨,
不過佢睇我唔倒,
Hehe~
我就無買KFC就走左Lu~
唔講喇~
88~
總之今日好開心啦~

|
| 刊登時間︰2006-04-19 10:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 80 | »
|