好耐無打日記啦
近排好忙好忙.....
先前kayan就陪我去整通行証~~thx!!!
跟住呢個禮拜就係咁測驗
琴日去左16型人格個talk
亦都有測試到,講我係一個有容忍既人加冷觀者等等
有d準.........有d唔準
其實我覺得其他人都係有有d準.........有d唔準...............
近排就成日睇韓版花樣男子....~^^~
嘻嘻~!!!迷上左睇呢個劇集~!!!!
就黎考試啦~!!今次玩完都似........PA..Econ都唔識
歷史都好多野要溫.............我諗都好難合格咁~><~
|