好耐都無打日記啦~!!
4月分個復活假去左參加3日2夜既學校廣州之旅
果間學校勁大,學習氣氛都幾好
然後去左其他地方參觀
之後家長日..........個心跌到落谷底......考尾幾..........有可能留班
重考HKCE中文唔多好
5月就考HKCE英文...........做唔完...........唉~!!!
跟住5月22中文oral去土瓜灣考..............好彩出黎遇貴人.....唔係唔識去................都ok掛
就黎6月........要考試.........好怕PA同Econ
呢兩科好耐無試過pass = =""""
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
廣州之旅既相~!!!
廣州交流學校既相
走廊......後山........
佢地學校有一個好大既體育館、泳池等等...............
沙面............

其他地方或其他相.....


仲有好多相.......有機會再post上黎啦!
|