◆◆◆"MAN DIARY ***
_,||□﹡W E LC O ME TO M an D I AR Y!||°"
                                                                             

 

                                         

    

                             

                                    

                                 

                                                        

          

 
manting1314

暱稱: man *
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


2006 年 7 月 3 日  星期一 陰天
做呀4* 熱情

尋日痴左咁係咁睇YAHOO知識 ...  睇到成5點幾先訓 ,,=.= 之後差唔多8點起身 ,, 好辛苦AR ,,

訓左2個幾鐘要爬起身...之後同TB一齊搭馬鐵返學校 .... 返到去做呀4 , 係咁係度執D衫 , 執完佢地返黎換衫 , 又亂過 ,

又要再執過=.=全日就係係咁重複做依個動作=.= 睇個音樂劇 ,, 聽唔到佢地講咩 ,, 唱歌又係聽唔到  .... 見到D歌

詞笑死 .. HAHAMISS張話我下學期進步左 ,, 真係個死人平均分都唔合格呀 .. 差D WOR ,, MISS張話 ... 我上學

期真係考得太差勁喇 ..唉 ,, 悲哀 ,, 下學期又唔係話考得好WOR-V-" 算LA!!   唉 ,,,係HALL度見到黎生 ,

 好想同佢講野 , 不過見到佢就不奇然就會好驚要閃人=.=真失敗   放左之後 ,, 又同TB搭馬鐵返屋企 ....

返到富安見到鄭嘉兒 , 之後同佢一齊行返屋企 .......呵呵 ,, 今日有得同佢傾電話WOR .. 真開心

 

刊登時間︰2006-07-03 10:00 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 manting1314 的日誌)


大和~ 於 2006-07-04 08:36 PM 發表:
點ar你...
黎生????我ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你係咪姓黎呀??
Posted at 2006-07-05 01:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 manting1314 的日誌 ]