今日差唔多12點tb打黎叫我起身 ,,, 之後去左沖涼 //// 沖完就搭馬鐵返屋企
同tb ..... 岩岩好趕到搭果班車 ...返到去又係做果d野la ,, 執衫 ,,, 掛衫果d ...
又見到佢LU係HALL^^謝幕果時好樣衰 ... 死人MISS 胡指住我地. ... 放左同
TB , 呀彤, 周固君去南記食野 .... 食完TB去OK買雪糕食 ,,, 之後返馬鐵返家
LU~~