◆◆◆"MAN DIARY ***
_,||□﹡W E LC O ME TO M an D I AR Y!||°"
                                                                             

 

                                         

    

                             

                                    

                                 

                                                        

          

 
manting1314

暱稱: man *
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


2006 年 7 月 4 日  星期二 晴天
又係返學校

今日差唔多12點tb打黎叫我起身 ,,, 之後去左沖涼 //// 沖完就搭馬鐵返屋企

同tb ..... 岩岩好趕到搭果班車 ...返到去又係做果d野la ,, 執衫 ,,, 掛衫果d ...

又見到佢LU係HALL^^謝幕果時好樣衰 ... 死人MISS 胡指住我地. ... 放左同

TB , 呀彤, 周固君去南記食野 .... 食完TB去OK買雪糕食 ,,, 之後返馬鐵返家

LU~~

刊登時間︰2006-07-04 08:57 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 manting1314 的日誌)


manting1314 於 2006-07-08 10:38 PM 發表:
我依家ON緊LINE同你MSN啦^^
我開新日記AR
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakakathy 於 2006-07-07 10:32 PM 發表:
敏敏!!
咩你終於打返日記喇?!
我呢家先知=口=
[[係ar, ,, 珍惜眼前人..]]


呢幾日都搵唔到你喇,, ,你要幫手.. .
我買左飛支持你ar.. .點知買左之後miss yiu 送左俾我!=口=
有冇興趣補習..?邊到補,, ,幾時補都冇所謂. ..
總之唔好係mcdondon 到就得喇.. .我會好苦> <
我好多野好想同你講ar.. .你快d online la.. .
[[去我日記ar!/\/\]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 manting1314 的日誌 ]