其實...
你地覺得往往你真心去
愛一個人
你係好難去表白架~
通常隨着時間逍逝佢就會離開
我暗戀的那一個
佢讀F.7佢仲有2星期佢就離開這間學校......
真係已後都見吾到佢!
佢離傷心日子仲有14DAY