Date
驚驚
今日超悶牙..上I.S堂都唔知有咩做好....上西屎又悶到扒街喎...好彩英文堂牙SIR0番姐..跟住有個MISS黎代堂.佢要我地抄書牙...係抄10次牙.但先得個3個加許.咁我咪唔抄囉.第2個MISS比我地玩喎..中文堂..咪黎黎去去都係咁囉..放左學我地去左睇恐怖蠟像館囉..我地買飛個時...幾混亂牙..一個就話未買飛,一個就話冇飛喎..都唔知點算好..過左冇耐..中於OK啦..我去入場啦..牙叉同陳錦成坐我格黎喎..睇啦..好驚驚牙..個死人牙叉又唔比我捉住佢喎.咁我咪捉住陳錦成囉..我差左正欄左件33牙..我喊左一次渣..真係超勁爆慘慘牙.我地睇到7:20分就走啦..我去左板橋食野.今日真係好悶悶牙...
新鮮滾熱辣︰2005-06-05 10:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]