| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Date
| 2005 年 5 月 23 日 星期一 |
 |
|
|

好LuX熱牙.

|
|
係,今日都唔知咩天黎嫁,一時又出太陽,都唔知佢想點牙.今日個個見到我個咀都係到笑人,係係..見到6KaM冇番,真係慘慘牙.唔知佢點呢,有冇事呢??上普通話堂個時,牙SiR話我地今日要考口試牙,比我地玩電腦牙,開心死啦.頂個死人黎頌欣比我睇埋個d貓炒飯,我唔知點解D眼淚係咁"標"出黎喎.係食飯時,個死人牙叉又講喎,又喊多幾次,係好僧佢牙.個個都係到講,黑人僧到死牙.到電腦堂個時個個死人牙SIR又要我地做咩鬼野報告,係,正一kInD子一名..但係有加許喎,梗係要做好d咁啦,如何唔係有加許,我彩佢都傻牙..我叫佢比多2個我,佢又話要做埋個個"拋呀pont"喎.咁我唯有做左佢囉,為左個2個加許,冇計啦..放學個時又要睇人踢波喎,想我咩.HeHE.....=O=*睇到5:30到啦.我地就番HoMe啦.我地係銀座針左一陣之後就各有各番屋企啦.番到去,我老豆叫我同佢買M記食,咁我咪約埋Ga狗一齊去囉,去到,我同一齊食左個麥香鷄喎,好彩買一送一姐,我地食到7:40就走人啦,哈哈.......... 正一白痴"係".

|
|
新鮮滾熱辣︰2005-05-23 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 198 | »
|