| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
Date
| 2005 年 11 月 18 日 星期五 |
 |
|
|

黎左我屋企睇惡魔在身邊

|
|
今日呀ga.盈.欣.敏冇番到啊!得番kam.我.叉彼.好悶啊!!第1.2堂係經公.
吾係好悶喎.好比心機書啊!小息個時.我同kam落左去食野.叉冇落到啊!!!
第3.4堂係中文堂啊!!做寫作啊!!7個渣.好小啊!!小息個時..落左去食包啊
!第5.6堂係專題研習堂啊!我地係課室上上下..個仆街話要落..頂頂..落
左圖書館.之後又話上番黎.因為冇電腦.我同kam係上面打日記.成個課
室得我地2個..正啊!!!食飯個時.好身苦先叫到kam落去=..=係CANTEEN
食糖.之後上左1樓到穩叉叫佢落黎.佢就落左.呀叉食手卷啊!!之後上番
喇!!第7.8堂係數學堂啊!!都係好比心機聽書.吾知點解覺得今次考試...
我好有信心啊!因為如果今次吾考好DD/呀媽就會同我轉校喇..吾開心
放學個時.我地去左穩敏.盈啊!之後去左我HOME睇惡魔在身邊.儀姐姐
同智佳黎到.佢地就走左囉!!我太婆好叻啊!佢諗住同我山道門喇.點知.
怇鎖住左啊!叫左智佳同我正.正爛左我對門.以家冇得鎖啊!仲有個燶
添..得釃!!食飯個時.我太婆都係好叻..我地打邊爐..食蟹!!我諗住食蟹
鉗既時候.發覺隻蟹鉗冇左個鉗.我太婆話隻蟹識YUK.驚鉗到佢自己.
就帗正走左個鉗喇!!最好味個道佢正走左.吾知食咩好囉.我地O釃...
食完野.我地又開[木台].又輸左5蚊到.唉..慘慘慘....之後過左太婆
到訓呀.因為聽日要過去上水啊!!!6點起身喇!仲慘過番學啊!!!
|
|
新鮮滾熱辣︰2005-11-18 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 198 | »
|