蕉早9:30去行山
好多斜坡呀!!!(冷汗)
個朋友好衰呀話我係烏龜
我都話番他^^
跟住我去行花市
嘩!!!0o0""
我變成沙丁魚啊!!!(冷汗x2)
6:00!!累累累
呀媽call我去鑽石山辦年貨(冷汗x3)
help!!!!!!