星期五果日的電腦考試,係在語言學習室考,話!幾迫啊!!和我小學
的語言學習室差幾遠啊!!!我地小學又大又闊,中學又小又迫,真係
新不如舊!!!!!!
明天有什麼等待著我們,誰都不知道,很想確定喔!!!
將希望的碎片裝滿口袋,飛向另一邊的天空!
我希望這些碎片能令我飛向人生新的一頁,升上一個不平凡的中二!!
今日考科學同電腦,考電腦果時真係離曬譜,我地分開筆試和做
電腦文件,分別半小時,我們考完筆試上電腦室,點知上班都唔知
搞嘜,遲遲都唔走,搞到遲左4、5個“字”,嬲 \ _ /
咁次真係行死刑啦!!!!eng listing一定唔合格啊!!!gb就唔知道,
都過都差不多了!!!考完之後,本來答應劉邦幫她畫視藝果份花盆
功課,但她又遲遲都唔肯走,加上薑蔥又話有排搞,叫我走先,我米
走左囉!!!希望劉邦唔好嬲啦!!!!!
中文也不是太難,easy easy,但考完試後個中文老師叫我們去找
他,我唔記得啊!!!希望無事啦!!!!!