今日阿媽請唱K
同桃子去
當然還有媽&妹啦
唱去high咗
哈
少不了的就是
差不多斷氣了
及唱得越high就越容易走~音
不過今日真係好開心']
最近都冇打到
已經有d遺忘咗打blog呢樣野
5號去唱K
之後就做功課
拿拿林ko佢
跟著去反']
牙~
2B的小寶貝
邊個去反牙
詳細資料未定
有意係我facebook果度講......(閱讀全文)
琴日
去咗拜山
唔洗行
太好啦
拜完之後去咗行街
買3同耳機
見到Ip yan
行咗陣買咗d野
媽話要番家下次先再買
唉
原本想行多......(閱讀全文)