今日我同呀媽去左Hello Kitty Secret House .....真係好似係一個童話故事到.....不過真係好唔低,入場(廢)好貴....
琴日成日都無返過屋企_所以無時間打日記,琴日7点幾就出左去大窩口,要去drama嘅綵排,個日仲落好大雨tim!!!綵排之後,我就去左尖嘴搵我呀媽,同佢d同事行街食飯,夜晚就上船玩,同埋訓一晚,個晚有抽獎,既然咁都比我抽到...個晚成1点左右先訓,朝早又要早起身_不過張床都幾舒服....本來早餐係自助餐,不過我好遲先起身,剩返好少食物_我地十点落船~之後去黃埔玩打波同游水,3点幾去食lunch_5:00左右先返到屋企....