|
TODAY`琴晚差吾多兩點先訓..今日9點半起左身`吾夠訓牙..
之後玩電腦>V<
SORRY唷 WING茵B!對不起 `
之後我1點出去學野`3點到去左FA珍*
見到某某 之後去WING茵B家拎番我D野走----]呵呵
搵番我媽咪閃人LU!
你走咩唧!?你越走我地就更會留意你啦!吾好以為我地見吾到你啦!
之後番家睇王子變蛙蛙 =]做功課
我好憎洗鼻涕牙>"<日日6點就開始洗*
搞到我系咁包雲吞!嗚嗚 T^T
咁多位!吾好病牙*TEST喇!

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |