今日黑雨..
d排少左上msn..
因為..
心情唔好...
就係咁簡單~
死啦..
又要考試..
教育局係米變態?!
牙羊..又唔出黎陪我玩.. (d幾日)
前幾日好似見到佢..
佢都唔係好高姐..
米高我小小咁囉...
唉..
好悶呀..
牙羊..
好好對你條仔啦..
唔好好似x咁啦.. (x=y) 哈`
好似x咁就會變得好痴情嫁啦.. (y=x)
知唔知??