今天去到a&t上課時,我同一位女同學(敏)談天,
我問了呀敏一條問題:「我在聖誕節應該送咩禮物俾呀歡?」
她給了幾樣野我選擇.........
但過了一會,呀敏說了一樣野,令我很不高興,
她說:「如果呀歡不是喜歡你,你送咩俾佢,都係冇用,
但如果佢喜歡你,你就算唔送任何野俾佢,佢都鍾意.........」
我認為這句說話非常對,令我............
再過了一會,呀敏再說:「呀歡比你大,我想冇咩女仔會鍾意一個比自己細的男仔...........」
這句說話令我更傷心,所以我就一直在想:我是不是應該放棄和忘記她呢?
我把這條問題,問呀敏,她答:「你應該親口向佢表白說你喜歡她,看佢的答覆,先決定吧!!!」
我也認同她說的這句說話,但我有這份勇氣嗎? |