與你偶遇原是我畢生的福氣 ?
係往後既日子我覺得好濛龍.舊生講話係美國既生活會好開心.會忘記香港.但係我卻吾想.我而家先發覺我真係掛住一個人.可能佢根本冇呢個意思.係我想多左嗎.但係自我沉醉.都好似吾錯.....
要堅定自己既心.雖然仲未知可能性有冇.但係..都堅定住先...哈哈...諗緊臨走一刻會係點.................吾知了