今日我同呀瑜好開心呀!!佢同我講左好多開心既野。所以我要係到多謝佢。 我一起身!!就要番學!!真係唔想番呀!!番到學校。呀瑜比左d狗狗我 我好開心呀!!佢真係我個好呀妹或..^^之後出左去講閱讀報告呀!! 講得唔夠時間呀!!媽媽話你唔講就會冇分!!我話{哦}!!之後就番左 去啦。我聽日要送一d野比人呀!!你地唔好咁8wor!!哈哈^^