
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
好靜既一日~~=.= 今日有少少時間是我自己喺屋企.....
我呀妹今日出院............唔........
唉..........其實自己喺屋企勁好嫁........哈哈.......
唔..........好肚餓tim...............點算呢?????????????
................今日落雨呀.....
最衰就係無戲睇...........車......
.............唔知做咩好呢..............
算啦.......88............哈.........
刊登時間︰2005-07-09 01:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


