
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
今日喺屋企........... 今日好悶...............成日都喺屋企...........== 要做功課啦..............因為聽日要返學....==............ 真係唔想返................嘩.........我聽到天文台.........話今日好凍呀....晚上重有14度...... 星期二重凍呀..............11度...........oh.......重未比條頸巾哥子tim.......... 不過我諗佢有有好多條嫁啦..........唔洗驚凍啦.......... 唉.............不過大家記住着多d衫衫呀..........病左就唔好啦.......... 大家小心身體啦.............唉..............好悶. 今日都要喺屋企..........傻坐啦.......... 重一句講晒......唔想返學..................... hehehehe...............我好 希望可以願望成真............ 重有可以開心快樂咁過每一日啦............^^
刊登時間︰2005-12-04 01:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


