
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
心情一般......-.- 我今上堂好想訓覺呀......特別係哩個數學堂... 好似就死得咁樣和...... 唉.....又唔見英文咁眼訓和..衰人黎嫁...>< 今日d心情都係唔係幾好呀...... 都唔知點解...成日好冇沒和......好救命呀.... 都唔知訪個可以幫到我...唉......>< 希望我會冇野啦.... 好冇沒呀..........救命呀....................... 死左..............................
刊登時間︰2005-09-21 05:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


