今日一起身....2:30分
之後我同呀李倩怡出去拎電話
之後挫左半個鍾多d就有得拎啦
之後我就同佢走...我冇送去答車呀...唔岩路
之後我就同d寺又出左mk到行
出左兩次
之後我就六點幾先返到葵盛...之後8點同班fd去左swmming
之後我到十二點幾先返到屋企樓下7仔食野..
1點鐘返到屋企
沖涼
之後同隻狗落街
我挫低左...之後
廖鳳雯打黎同我講
話佢呀媽唔比返錢我
之後極撚唔開心cut左佢線
之前因為我要交電話費我係佢到拎左個號碼黎交
之後我問收錢個個 ...係咪個個客戶號碼係咪一樣嫁...個仆街答我係呀..係呀
之後我就交啦
我返到屋企一睇封信...我睇到個客戶號碼同我頭先交既唔一樣
我同廖鳳雯講叫佢..問佢老母拎返比我
就係咁啦...仆街啦
唔撚開心呀...
峰 |