| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 10 月 10 日 星期日  |
| 老婆掛住你ing |
分類: 未分類 |
老婆好掛住你啊
好想見到你啊
老婆出到來就好啦
掛住
掛住
掛住
掛住
老婆
|
2010 年 10 月 8 日 星期五  |
陪老婆陪到8點半  |
分類: 未分類 |
今日陪老婆陪到8點半啊
老婆狂起到訓
當然我起我懷里
超快心啊
今日反到屋企
已經9點啊
老豆竟然唔鬧我咯
笑左
今日勁好彩
老婆番到屋企好似好唔開心啊
唔知距咩事啊
好擔心距啊
老婆開心d啦
老公在背後支持你
我愛你啊
老婆 |
2010 年 10 月 7 日 星期四  |
| 有新女吖!!!! |
分類: 未分類 |
哈哈
勁開心啊
生日果日我有新女友啦
好開心
超開心啊
大家一齊恭喜下我啦
哈哈
多謝狄琪
吊得好勁啊
|
2010 年 10 月 1 日 星期五  |
| 痛痛痛 |
分類: 未分類 |
每天都心痛着
太痛啦
對唔住根本系無用噶
原來一段感情可以令一個人
咁痛
唔好理我啦
我做咩都系令你擔心我
你唔好甘關心我
我個心仲難放低
我奉勸各位
星期一見到我
當我無到得噶啦
我驚我自己會打人
唔好怪我
我呢排顛曬啊
打架飲酒
每日都做
最好唔好煩我
|
2010 年 9 月 30 日 星期四  |
識錯了一個人  |
分類: 未分類 |
你一已經變左好多啦
再唔系果個純真可愛啦
唔念番一d令我痛苦既事
我差d帶左綠帽都唔知
好彩閃得快
做左傻仔都唔知真慘
我決定要徹底放棄距
唔再令自己再一次受傷
唔再為距留一滴好苦既眼淚
呢d眼淚留得太無價值啦
呢幾日再令我再痛一次
簡直生不如死
距一句“我對距太好”
足以令距變心
我無嘢好講咯
我已經對愛情無曬信心啦
這五個月來
開心日子好多
但系傷心既日子
令我痛足一世
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|