cursorshelp
看得太重?! 還是放不下?!

2009 年 8 月 7 日  星期五  



   

究竟問題出在那裡

=======================================

每次1 Update日記;

1. 有開心事;

2. 不開心事'

咁我呢次係因為d乜野事呢?

冇錯;   又係衰在感情問題上;  點解我會咁講?

我今日就要過香港的'    但係為左唸我戈段感情事;

成晚冇訓到 ;    1陣就要出街了'

其實;   我唔明 2 個人 1 齊拍拖'  有咩野唔可以講?

可能都係我Ge問題nar'    除左初戀係最長之外;

其他最多都係維持左半年' 

我唔希望呢段感情咁快結束'

因為你係唯1可以令我到初戀感覺Ge人 (暫時)

雖然你就話唔想同我散; 

但係我從呢幾日'   悶又悶過;  哭也哭過'

為何?      我也不知道' 

我不知道我現在需要得到的是甚麼;

是1段愛情?   還是平凡單身生活?

我自己也不是很清楚'

算了吧'      可能的話;      我會留到 9月4號的'

到時送的禮物;    叫 分手禮物?   還是生日禮物?

=======================================

P.S. : 我總覺得 ;   在你心中任何事;  都比我重要;

記得我們的 7 天承諾嗎?    我快會忍不住跟你說了' 

 
 

發表時間:2009-08-07 09:29 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



mars819
暱稱: Mt Nooooooooooo.1
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-16
2010-03-27
2010-02-25
2010-01-13
2010-01-03
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 508
今日人氣: 4
累積人氣: 12548