今日,真係無聊的一天。同以往一樣,朝早起身>食breakfast>番學>recess>lunch>番學>放學>番屋企>學琴>打機。極之無聊!!!~
仍然期待緊星期三既假期~~~希望快d到XD
依家DOWN緊PHOTOSHOP CS,希望能夠成功破解@V@!加油!仍然鐘情於PS,對PI既印象好差呢-0-''唔想理佢!哼!70%喇!加油!
無聊地寫左篇BLOG= =
再見