唔知道點解,所有人都話好cool,唔講野。不過,其實我並唔係的......只係唔知道點解,大家講下講下,就錦話我。
而且,我根本唔希望做一個cool既人,我好想好似其他同學一樣,做番個正常人,但是,都唔唔知道,點解各位會話我cool~只係因為唔係好同d唔孰既人講野、上堂唔舉手答問題姐,錦唔算cool掛~對吧?
不過,大家一向都錦覺得我,所以我亦只好配合番我既形象(雖然唔係好想)。平日出街穿衫都唔係穿得好sharp,紅橙黃綠青紫一定唔會!多數都係黑百灰~而且,t-shirt都唔係太穿,最多穿既係suit衫~
而且,好少講電話,個電話多數都只係用黎聽歌~同人講野真係好少。
不過,我又何嘗唔想同人講多d野呢~不過,大家都set晒我個image,唔同我講,我都冇法架..........計下計下,原來同我講得最多野既,都係同我最fd既fds喇........
希望各位唔好再set我做個cool人- -我都想做番我自己架.........T.T...
|