今日EPA堂派番個QUIZ番黎, 好開心呀>V< 竟然有75分! 哈哈! 第一次EPA TEST或者QUIZ或者EXAM有咁高分@V@ 上學期果兩次都FAIL T.T 今次終於回復番小學水準XD 希望黎緊會更順利啦! HEHE!
TM道, 岩岩改左個第三代版模, 感覺好似潮D ^^" LOGO都整左個新既, 都係果句, 好似潮D XD 仲會轉做雙週刊@0@! 加油呀!