今日都唔知話黑都旺好,哎............
上一堂RP(圖書館課),
MISS要我地做BOOK REPORT,
今日班主任堂果陣交。
錦我咪照常交囉~
MISS話做中文既話要做500字~
因為我用電腦做的,
所以可以用電腦數字,
係1339個字。
RECESS(小息)果陣,
阿班長突然間係黑板寫左幾個學號,
話個BOOK REPORT FAIL左,
錦都唔係好恐怖,
恐怖係有我個NO.?!?!
果陣真係好驚........
仲寫住係LUNCH TIME既時侯,
要去LIB(圖書館)看MISS,
真係驚到就黎心臟病發>0<
LUNCH TIME話咁快就到,
我就要去LIB道搵MISS。
我地成班要去LIB既人排隊(多到要排隊-0-")
到我喇>0<!
嘩~
真係嚇死我~
原來係因為我做好,
要去我參加閱讀報告比賽姐@V@!
好彩,
亦好開心XDD"
就黎放學既時侯,
好似突然天黑錦,
仲落大雨@0@!
死!
冇帶蔗>0<
死啦!
不過,
去到最尾果堂,
個天又晴番(^0^)/
好彩~
點知........
放學既時侯又黑番
仲落雨~
就係錦,
唯有冒雨番屋企>0<
錦你話係好定壞啦~0~"

|