尋晚阿媽離開左我地..........(哭)
只是離開香港-,-(奸笑中XD)
下星期三先番∼
YES!
可以打耐D機∼
我們會永遠掛念你的(別說假話- -)(知道>V<)
岩岩SET完TM RUNDOWMN
對不起∼
咁遲先SET好∼
由於前幾日都忙到死左!!!
有睇我BLOG都知的
昨日就PRESENT
今日就ENG. FORM TEST(雖然唔計分的- -,不過點都要溫下書∼)
聽日就GEGORAPHY FORM TEST(哎∼)
之後下星期四又要做口頭閱讀報告,又是PRESENT- -
果日仲有中文FORM TEST同數學CHAPTER TEST
傻了0.0”
今日個ENG FORM TEST勁難>0<
COMPREHENSION勁難0.0!
兩題完成唔識∼
其他大部分都唔係好肯定∼
其他部分就麻麻地><
頭先求其地溫過GEOG
只求PASS便可-0-
仲要搵書做口頭閱讀報告
哎
死左!!!!!!!!
累∼
走去TAKE BATH了∼
886

|