今日第一日exam~
出奇容易既英文GE~
英作文更加冇野好講- -"
值得講講既就係論壇工作方面~
先講下跑壇
最終都係失敗而回(>.<)
下次加油吧-.-"
青少年壇...
哎
搞左好多麻煩野出黎
MARCO
講聲唔好意思...
搞到D會員反晒面
你都仲咁支持我@v@"
多謝...
今日晏晝無無聊聊整個好多跑既icon
滿意吧......
唔知道點解突然好想做TM
可能因為睇得太多TRM了- -"
救命
上左隱嗎- -?
星期一考EPA同中文
好驚呀>~<"
中文尚算OK
EPA就......
死得人~
英文ORAL EXAM好差
50分FULL MARK得37
雖然AVERAGE 33- -"
不過7個40分
最高45
41-44都有人
冇可能!!!
差到不得了>!<""
聽日要溫書
如果唔係死得人多><"
TM第11期會有贈品@@"
記得留意呀
|